Uwaga!!! Zmiany w Programie "Dobry Start (300+)"
W dniu 15 czerwca 2021r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do Programu
„Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Rozpatrywaniem wniosków począwszy od 1 lipca 2021 r. będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosków będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej.
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
• przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
• przez bankowość elektroniczną
• przez portal PUE ZUS
Co się zmienia?
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną (najpopularniejsza forma), PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.
Wnioski należy składać do 30 listopada.