Uwaga!!! Zmiany w Programie "Dobry Start (300+)"

     W dniu 15 czerwca 2021r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do Programu

„Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Rozpatrywaniem wniosków począwszy od 1 lipca 2021 r. będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Składanie wniosków będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej.

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:

• przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia

• przez bankowość elektroniczną

• przez portal PUE ZUS

Co się zmienia?

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną (najpopularniejsza forma), PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.

Wnioski należy składać do 30 listopada.


Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczekocinach

ul. Przemysłowa 2

42-445 Szczekociny

tel. (034) 3557 013

e-mail: ops@szczekociny.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek-Środa w godz. 7.00-15.00

Czwartek w godz. 7.00-16.00

Piątek w godz. 7.00-14.00